Subject: Kutsehaigestumiste ja tööst põhjustatud haigestumiste analüüs
From: "Marian Juurik" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Krista Vaikmets" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Mar 2024 13:02:34 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan seoses suurema plaani/ eesmärgiga parendada TPH ja KH andmete
analüüse, mille kohustus on seatud Terviseametile. Riigikontroll juhtis
viimati tähelepanu asjaolule, et analüüsid ei ole olnud väga sisukad ning
Tööinspektsioon ei kasuta neid oma ennetustöös. Seetõttu teeme ettepaneku
vaadata üle senised ja leppida arutelu käigus kokku ka uued analüüsi
koostamise põhimõtted, et analüüsid oleksid sisukamad ja kasutatavad
ennetustöös. Arutelu võiks toimuda kolme asutuse vahel – MKM, Terviseamet
ja Tööinspektsioon.

Järgmise sammuna ootaksime Terviseametilt vastust, kas teile selline plaan
töökorralduse vaates sobib või on teil ehk endal välja pakkuda parem
variant ning samuti, kes teie poolt aruteludel osaleksid. Lisasin hetkel
kirjavahetusse ka Tööinspektsiooni analüütiku Krista Vaikmetsa, kuid kui
TI poolt oleks osaleja keegi teine või osaleksite mitmekesi, siis palun
selle kirjavahetuse neile edastada.

Kui kõik osalejad ja korralduslik pool on paika saadud, saab
hetkeolukorraga tutvumiseks ja edasiste sammude arutamiseks juba esimese
ühise aja leida.

Heade soovidega

Marian Juurik

Analüütik

Strateegiaosakond

+372 626 9301 |  <http://www.mkm.ee/> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1,
Tallinn 10122

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium